Figyelem! Az oldal sütiket használ annak érdekében, hogy a vásárlás könyebb, gyorsabb, és gördülékenyebb legyen.
Weboldalunk használatával elfogadja, hogy sütiket helyezzünk el a böngészőjében.ELFOGADÁS ÉS BEZÁRÁS

A3 Diesel TDI Trim Exterior 1 i5q7 qt

Miután a szigorú amerikai környezetvédelmi előírásokon egy véletlen folytán megbuktak az addig kiválóan teljesítő Volkswagen motorok, komoly viták alakultak ki, melyek az egész autóiparra hatnak, a cég pedig igyekezett minél hamarabb kiengesztelő megoldást találni a problémára.

Míg szeptember végén a hvg.hu szerint komoly változást hozhat a dízelbotrány, mindemellett komoly költségekkel is kell számolnia a konszernnek és az autótulajdonosoknak is. Utóbbi link alatt egyébként találtok egy összehasonlító táblázatot is, melyből kiderül, hogy eleve az autókatalógusokban megjelölt adatok nem fedik a valóságot.

A botrány kirobbanása óta több tanulmány is megjelent, melyek más gyártókat is emlegetnek, eddig azonban csak a VW kocsiknak volt visszhangja, valamint a konszern egyéb márkáinak.

A HVG szeptember végi előrejelzésében egy érdekes mondat is elhangzik:

...előírás szerinti használat esetén az urea-fogyasztás annyira megemelkedhet, hogy a gyárilag előírt 10000 helyett 5000 mérföldönként is szükségessé teheti az újratöltést, ami így jelentősen megnöveli a gépkocsi szervizelésének gyakoriságát.

Ez pedig további kérdéseket vet fel, és az összeesküvés-elméletek hívei is csak elégedetten bólogathatnak, ugyanis innen már tényleg csak egy lépés a "lifetime engineering".

Októberben már több országban is leállították dízelmotoros Volkswagenek gyártását és eladását, sőt, Spanyolországban úgy néz ki, perre is viszik a dolgot, hiszen a korábban megkapott környezetvédelmi támogatások így eléggé hiteltelennek hatnak.

Az ügy kapcsán felszólalt a Ford németországi igazgatója is. Ha tudtok más autógyártók véleményéről is, szívesen vennénk, ha megosztanátok velünk.

Végezetül pedig, mielőtt végleges véleményt alkotnánk, érdemes a Totalcar hosszabb írását elolvasni, mely egyébként elég közel áll a mi álláspontunkhoz is - és valószínűleg a teljes igazsághoz is.

Ti mit gondoltok? Jelentheti ez a robbanómotoros autók végét? Esetleg becsődöl a botrányban a Volkswagen-csoport? Vagy tőzsdemanipuláció az egész? Netán magával ránt még számtalan más (európai) autógyártót?

Hozzászólások

Nincsenek bejegyzések

Új bejegyzés

Blogok Blogok

Szolgáltatásaink Szolgáltatásaink